El Museu de Viladecans acull aquests mesos una exposició de joguines que han estat cedides pels veïns i veïnes de la ciutat i que han titulat "Juguem a recordar! Jocs i joguines de la generació del Baby Boom".
L'exposició recull l'evolució de les joguines, des de les que es fabricaven els mateixos infants a finals dels anys 50, de fusta i reutilitzant materials, passant per l'arribada del plàstic al sector als anys 60, la comercialització massiva als anys 70 i les joguines elèctriques dels anys 80.
Parlem d’aquesta mostra amb Luis Miguel Narbona, tècnic del Museu de Viladecans i comissari de l'exposició, i Andrea López, tècnica de patrimoni de l'Ajuntament de Viladecans.
"Juguete completo, juguetes Comansi"
L'empresa Comansi és una històrica fàbrica de joguines del Baix Llobregat ubicada primer a Viladecans i actualment a Sant Boi. Segur que molts infants dels anys 60 i 70 recordaran les famoses figuretes de plàstic de l'Oest o el Fuerte Comansi.
En parlem amb Luis Miguel Narbona, tècnic del Museu de Viladecans i comissari de l'exposició "Juguem a recordar! Jocs i joguines de la generació del Baby Boom".
Entrevistes enregistrades el dia 20 de desembre de 2018
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada